Translate

piątek, 22 listopada 2013

Kartki bozonarodzeniowe cz. I

Co prawda do Swiat jeszcze sporo czasu ale karteczki same sie nie zrobia :) Dzisiaj w koncu zabralam sie za wykonywanie moich malych arcydzielek. Glownym elementem na kartkach byl wykrojnik galazki CreaTables oraz urocze obrazki vintage z tej stronki. Naszukalam sie sporo takich do wydrukowania. Ewentualnie mozna je kupic w Galerii Papieru. Niestety ja mieszkajac zagranica mam ograniczona mozliwosc tam zrobic zakupy - za mala kwota zakupow aby mozna bylo wyslac wiec jakos trzeba sobie radzic.

Oto moje 4 karteczki:


Galazke ozdobilam pasta strukturowa firmy RICO DESIGN i posypalam brokatem KNORR Prandell. Obrazek jest potuszowany zlotym tuszem. Z galazki zwisa papierowa bombka wykonana z trzech roznych papierow. Jak ja zrobic? Odpowiedz znalazlam tutaj .




Obrazek to jedna z kartek wykonanych przez niepelnosprawnych artystow, napis pochodzi od Jolagg :)

Tutaj za tlo posluzyly mi papiery ze sklepu dla plastykow. Napisy ponownie od Jolagg. Pearl Markerem ozdobilam znaleziona gdzies gwiazdke oraz gwiazki na papierze. Dodatkowo ozdobnym dziurkaczem zrobilam trzy male niebieskie gwiazki i posypalam je niebieskim Perfect Pearls.

Tutaj wykorzystalam papier ze sklepu dla plastykow, wykrojnik galazke, obrazek z kartki wykonanej przez niepelnosprawnych artystow oraz oryginalna ozdobe choinkowa z aniolkiem.


Przepraszam, ze dwa ostatnie obrazki sa do gory nogami, postaram sie to zmienic.
Milego ogladania:)
Nowe kartki powstana wkrotce jak mnie najdzie wena. Rodzinke mam duza wiec jeszcze troche musze sie narobic :P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz