Translate

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Wyzwanie nr 34 w Scrap.com.pl

Czas ucieka a już w czwartek kończy się kolejne wyzwanie w Scrap.com.pl, dlatego spieszę z powiadomieniem o tej sympatycznej zabawie, tu szczegóły: Wyzwanie nr 34 w Scrap.com.pl
Tym razem jesteśmy zaproszeni do targania papierów, darcia,targania ... Oczywiście wymogiem jest użycie papierów ze Scrap.com.pl.
Na to wyzwanie przygotowałam dwie kartki urodzinowe,mam nadzieję, że uda mi się je wstawić jakoś na bloga bo mój laptop nadal martwy :/
Po interwencji męża oto wgrane zdjęcie jednej z obiecanych karteczek, które zgłaszam na wyzwanie nr 34 w Scrap.com.pl:



Do wykonania kartki użyłam 
- papiery "Chatka na weekend"
- literki z "papiery piątek 13"
- naklejkę lody, którą można nakleić na ścianę
- kwiatka wycięłam za pomocą wykrojnika do Big Shota z firmy Cart-Us
- napis Happy Birthday wytloczyłam za pomocą szablonu na Big Shape Boss z firmy Fiskars jeśli się nie mylę



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz